Wednesday, September 15, 2010

Esemen 0h Esemen

Assalamualaikum..

Hari ini merupakan hari ke enam umat Islam meraikan Hari Raya. Seperti juga mereka, aku turut sama bergembira pada hari yang mulia ini sampaikan

assignment yang berlambak-lambak langsung tak disentuh.

Kuang,kuang,kuang...

Hanya jelingan manja pada buku-buku dan nota-nota yang dibawa pulang sempat kuberikan. Hehehehe....
Sampai dah berhabuk agaknya!!


Tiap hari ada saja kerja yang menghalang aku untuk buat

assignment (rekaan semata-mata).Hahaha...


Padahal, aku bukannya pergi sangat open house and housework pun tak lah banyak sangat. Kami adik-beradik kongsi-kongsi buat kerja rumah.Alahai, semua ni gara-gara aku yang

MALAS nak buat assignment-assignment tuh!


Jadi, padan muka anda cik HAKIMAH!!


Ya ALLAH, kuatkanlah semangat hamba Mu ini untuk aku laksanakan tugasku terhadap jihadku ini.AMIN...


No comments:

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.