Saturday, September 04, 2010

perlu ke buat entry macam ni??

Assalamualaikum..

Aduhai,
Lame gak xupdate blog yg "kosong" ni.

Actually, aku buat entry ni coz nak express my feeling right now.

Agak terasa bila ada orang mention dia buka puasa ngan dak2 UPM. Sedangkan aku pun budak UPM gak, nape dye xajak aku sekali ye?

Mungkin si dia lupa nak ajak aku agaknya...

Tak pelah. Mungkin dia ada sebab kenapa tak ajak aku kan.
Takkkanlah semata-mata benda kecil macam ni pun aku nak emo.
Tak baik bersangka buruk kat orang kan?




*p/s: berdasarkan kajian bulan lahir yang dijalankan oleh Dr. Fadilah Kamsah, orang yang lahir pada bulan April adalah seorang yang sangat sensitif dan inginkan perhatian. Agaknya sebab tu la pasal benda camni pn aku nak besarkan.

3 comments:

++:::dY[a]::::++ said...

kid..akukah???
wea,benanyo bdak puncak alam..wani n noyah nk mai jupo geng dye..aku pn dpt taw last minit..
x taw la plop sarah ado skali...
so,kena letok jugopt dak upm...huhu

Mohammad Aiman said...

dr fadzilah kam-to-me plak cakap ape??
hehe

hakeey said...

its ok dya. laen kali kte kua lg.=)

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.