Thursday, November 04, 2010

BusinessGirl

Assalamualaikum..

Tiba-tiba pulak aku rasa nak buat bisnes online..
Maklumla, sekarang ni dah ramai yang buat bisnes macam ni.
Hehehe..Bisnes ni tak pakai banyak modal pun.

Korang nak tau aku buat bisnes ape?

Jeng, jeng, jeng..


Hmm..
Aku nak buat bisnes bundle la. Hahaha
Nak jual pakaian terpakai.
Aku ada banyak juga baju yang tak dipakai. Nak buang membazir pulak.
Ada tu yang tak pernah pakai pun.
Aku nak jual murah- murah je. Mengikut kemampuan sebagai student.

Nanti akan aku masukkan pictures benda-benda yang aku nak jual tu.

Jangan segan-segan kalau nak beli nanti.


photo


2 comments:

Mohammad Aiman said...

wah. gud luck!

meh acik leh tolong2 promote kat miat nih.. haha

hakeey said...

haha..boleh2.
tunggu nanti kimi masukkan gmbr. hehe

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.