Tuesday, November 30, 2010

Saya Budak Baru Belajar

Assalamualaikum..

Heyho, tak sangka resipi yang aku ambil from one of the website that i randomly chose(forgot already)menjadi!

Resipi tu pun aku dah modified memandangkan tak semua bahan yang diperlukan ada kat rumah time tu. Yela, bukan senang mood untuk aku masak datang. So, main campak-campak jela apa yang ada. Hehe..

Ermm..

Maybe this recipe look simple, but for me..
Haih, susah maa..

Yeah, aku masak STEAK guys!

Maklumla, daging korban banyak lagi, so i took this apportunity to show my skill in cooking. Bunyi macam iron chef la pulak. Ikikikiki..
The real is, ni la first time aku masak western food.

Ingat nak ambik gambar steak yang aku masak tu, sebagai bukti. Tapi...
tak sempat nak ambik because bila hidang je,2 3 kali jeling dah habis. Iyo lah, family aku asik puji je. SODAP katanya...

Huhu.. Insya Allah, next time kalau aku masak lagi, aku ambik gambar. Baru la nampak realkan?

No comments:

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.