Friday, December 03, 2010

Terasa kot!

Assalamualaikum..


Guys, apa korang rasa kalau ada orang cakap macam situasi di bawah ni?


"ada org tanya. kau belajar apa sekarang? aku jawab vet. dia tanya vet tu binatang apa. aku jawab doktor binatang la. pastu dia gelak then kata ta da benda lain ke kau na belajar? aku jawab la ta da. pastu dia kata jadi doktor binatang mesti perangai kau pun macam binatang kan. pastu dia gelak lg."


Ni merupakan status fb coursemate aku yang terpaksa berdepan dengan manusia yang tak reti jaga hati org.

P/S : Panas gila hati aku bila baca. Ish, rasa nk je g lanyak2 pastu buat cekodok!

2 comments:

nurulaqidah :) said...

mne ade..binatang tuh kdg2 lg bagus dr manusia. biaw lah, yg ptg aku syg binatang. haih panas jgk aku. nt klu xde sape msuk vet, sape nk jge kebajikan binatang dkt zoo? kan3

hakeey said...

btol3. nsb baek la ada vet. kerjaya vet ni luas.haha..

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.