Friday, December 03, 2010

Kesian kat girl ni.

Assalamualaikum..

“Saya sangat bimbang kerana emosinya terganggu, dia baru sembilan tahun dan cuba bayangkan apabila dia semakin meningkat remaja nanti,” kata Che Ku Zaimah Che Ku Awang, 28, ibu dua beradik yang cedera teruk di muka apabila disimbah asid oleh bapa sendiri."

Petikan di atas merupakan satu keratan berita dalam Harian Metro hari ni.
Sedih aku baca berita ni. Kesian kat adik ni. Aku tak tahu macam mana perasaan aku kalau di tempat dia. Memang tak patut tindakan ayah dia.

.DERITA...Che Ku Zaimah melayan Nurul di rumah mereka.

Aku sebagai manusia biasa tak berhak nak judge ayah dia. Hanya Allah yang tahu dan Dialah yang selayaknya.

Aku doakan semoga adik ni sentiasa gembira.

Nak baca berita penuh, klik sini.

No comments:

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.