Saturday, February 04, 2012

BELAJARLAH BERTERIMA KASIH

Assalamualaikum..

Waktu sekarang sudah melewati waktu tidur aku. Entah mengapa mata ini sukar untuk dilelapkan.
Rasanya mungkin aku rindu untuk menulis. Maklumlah, sepanjang berpraktikal aku tidak mampu beronline disebabkan aku yang enggan membawa laptop bersama.

Mungkin waktu yang ada ini sebelum ke tempat praktikal seterusnya dapatlah aku gunakan untuk mencurah idea-idea yang tersimpan.

Semalam (memandangkan waktu ini sudah masuk hari baru) aku banyak mendapat pertolongan. Dari IVM ke Kluang, dari TBS ke Bangsar.. Jadi, aku harus berterima kasih kepada yang sudi membantu.


Kekadang terfikir juga aku. Sudah banyak terhutang budi pada orang. Mampukan aku membalasnya? Hanya ucapan TERIMA KASIH yang tidak terhingga dapat aku berikan. Mungkin dengan cara sebegini aku dapat mengekspresikan penghargaan aku di atas pertolongan mereka.

Terlintas juga di fikiran aku mungkin ada yang merasakan aku mengambil kesempatan melalui persahabatan ini. Maaf andainya ada yang menyesali perkenalan kita. Tapi, tidak langsung terniat di hati untuk melakukannya. Adakan ini hanya mainan perasaan aku atau sememangnya realiti?

Hanya orang melalui sutuasi ini yang mempunyai jawapannya. Maaf sekali lagi kupinta dan hanya Allah yang mampu membalas kebaikan kalian.

No comments:

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.