Saturday, May 21, 2011

Tanah Runtuh di Rumah Anak Yatim At-Takwa

Assalamualaikum..

Al-Fatihah buat penghuni Rumah Anak Yatim At-Takwa, Batu 14 Hulu Langat yang terkorban dalam tragedi tanah runtuh yang berlaku hari ini.

Titis-titis jernih gugur dari kelopak mata ini saat melihat berita di TV3. Ya Allah, sangat tragis bagi aku untuk melihat paparan di televisyen. Dan saat entri ini ditulis, sekali lagi aku tidak dapat menahan air mata daripada jatuh.

Ya Rabbul Jalil, selamatkanlah anak-anak di sana.

Sekarang aku sedang menonton Nightline. Mengikut laporan ketika ini, sepuluh mangsa disahkan terkorban. Aku tidak sanggup melihat berita tersebut! Sangat tersentuh hati aku..

Semoga roh anak-anak yang terkorban di cucuri rahmat. Amin.

Buat readers sekalian, ayuh sama-sama kita doakan mereka selamat dan sedekahkan al-Fatihah buat mereka yang terkorban.

No comments:

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.