Wednesday, June 02, 2010

A.L.L.E.R.G.I.C

Mata gatal. Leher gatal. Telinga gatal. Hidung gatal. Habis satu badan gatal2.
Kenapa??

Ni mesti kes makan maggi + udang yg Ma ak buat td.
Padan muka!

Tp..
Aku xtau pn Ma ak masukkan udang. Time duk belek2 maggi tu baru perasan ada sekor udang kelemasan dalam maggi tuh. Haha..

Dan sekarang, rasakan penangan udang yang super duper tu!



Tapi aku kira, aku dah banyak berpantang.
Tak boleh makan tu, tak boleh ni..
Memang banyak lah tak boleh makan especially SEAFOOD.
Kalau TERmakan tu nk buat macam mana kan.

Even time aku tulis entry ni pn mata terasa gatal2. Sekali sekala terpaksa kenyit2 mata kt depan skrin lappy ni. Nasib baik la dah tak ada org nk tengok aku kenyit mata malam2 buta macam ni.

Oh!
Nk makan ubat,pastu off to bed..



1 comment:

Mohammad Aiman said...

kalo jumpe laki, abis kene kenyit mata kat sume laki tu..

haha

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.