Wednesday, June 09, 2010

OBSESS SUDAH..

Aku nak dedicated benda ni kat 1 of my friend. Aku bukan ape, just nak bagi peringatan kat my readers especially HER. Aku tak nak benda yang pernah aku alami terjadi kat dia pulak. Aku sayangkan dia..

To ****,
Jangan terlalu mengharapkan cinta dari seorang lelaki yang belum pasti untuk kita.
It seems like,everything what u did everyday just for him. Don't hope a high expectation from him.

Kadang2 aku risau tengok dia. Anything yang dia post kat fb mesti ada kaitan ngan her boyfriend. Sometimes, terasa menyampah pun ada jugak. Hari2 cakap rindu kat pakwe dia. Hahaha...

Sebenarnya kapel telah mendekatkan kita pada zina. Haram bagi seseorang wanita merindui mana2 lelaki yang belum halal untuknya. Alangkah baiknya kalau kita merindui ALLAH. Sesunggunhya Dia lah yang paling layak dirindui.

CINTA ITU MILIK ALLAH. BIARKAN DIA YANG MENENTUKAN ORANG YANG HARUS KITA CINTAI APABILA TIBA MASANYA.

1 comment:

Mohammad Aiman said...

still susah nak caye, ni Kimi...

alhamdulillah..


(woa.. tukar name blog. baru perase)

kalo dulu gadis kaco mato

.:KLIK UNTUK MENYUMBANG:.